Nucleair drama in Japan

Zeer zorgwekkende geluiden uit Japan…

Alvast een link naar een artikel over het nucleair drama in Japan.
Intentie is om dit artikel verder uit te werken.

De pro kernenergie lobby is een stuk stiller geworden. Het werd tijd.
Ondertussen dienen er wereldwijd steeds meer verouderde kerncentrales ontmanteld te worden.
Het is wachten op een volgende ramp.

Later meer.

Nucleaire ramp Japan inclusief video

Oorspronkelijke bron is wel infowars, ik heb af en toe  zo mijn twijfels bij sommige berichten van laatstgenoemde bron, maar het aangehaalde artikel over de situatie in Japan lijkt me wel redelijk betrouwbaar. Het is naar mijn idee erg lastig betrouwbare (meer exacte) informatie te verkrijgen. Ik neem aan dat sommige groeperingen de situatie zo veel mogelijk zullen bagatelliseren, terwijl andere groeperingen de ernst misschien wat zullen aandikken. Maar het blijft een flinke ramp. Het wachten is op de volgende…

Over paradoxnl

Man, 53 jaar, Nederland.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

