Vasthouden welvaart steeds moeilijker

Onderstaande tekst is geplukt uit een bericht op nu.nl

Het bericht op nu.nl is gebaseerd op onderstaand artikel: MonitorDuurzaamNederlandsamenvatting (PDF)

“Nieuwe generaties in Nederland krijgen het steeds moeilijker om de kwaliteit van leven vast te houden of zelfs te verbeteren, omdat hulpbronnen om die welvaart vast te houden onder druk staan”.

“Niet alleen de trend voor biodiversiteit is negatief, dat geldt ook voor de trends bij energie en klimaat. Zo zullen de Nederlandse aardgasreserves met het huidige exploitatie tempo over ongeveer twintig jaar opraken“.

Over paradoxnl

Man, 53 jaar, Nederland.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Vasthouden welvaart steeds moeilijker

  1. jan zegt:

    Hallo, mijn naam is Jan, over welvaart vasthouden gesproken ik wil graag goud en zilver kopen. ik heb al een site bezocht http://www.doijerkalff.nl , de prijzen zien er goed uit, maar vroeg me af of ze goede service verlenen en betrouwbaar zijn. ik hoop hier reactie op te krijgen alvast bedankt!

Geef een reactie

