Art Berman september 2015: het financiele debacle van het schalie oliegebeuren

Onlangs is er een zeer leesbare presentatie verschenen uit de hand van Art Berman over het ‘vrij vertaald’ financiele debacle van het schalie oliegebeuren [tight olie gebeuren].
De presentatie bevat 26 plaatjes (slides). Ik vind het een echte aanrader.
Klik hier om de presentatie te open, pdf-bestand.
Wie opmerkingen heeft over de presentatie of informatie uit de presentatie wil benadrukken…laat maar horen (in een reactie). 😉

En een leesbaar artikel van James Hamilton. Zeker ook de bij het artikel behorende commentaren zijn m.i. interessant.
Misschien dat ik binnenkort t.a.v. het artikel van James nog wat opmerkingen toevoeg.

Over paradoxnl

Man, 53 jaar, Nederland.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Art Berman september 2015: het financiele debacle van het schalie oliegebeuren

  1. Hans zegt:

    Paradox,

    Bedankt voor de presentatie. Duidelijk en helder verhaal.

  2. Hans zegt:

    Hoi Paradox,

    Deze kan ik je niet onthouden. Misschien heb je hem gezien, anders zou ik zeggen: must-see tv !.
    Persoonlijk vind ik het de beste tegenlicht die ik tot nu toe gezien heb(en dan waren er veel…)
    Gaat jou vast interesseren:
    http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/ttip.html?utm_source=Newsletter-Tegenlicht&utm_medium=email&utm_campaign=TTIP%3A%20Recht%20van%20de%20sterkste-20151005&utm_content=ttip%3A%20recht%20van%20de%20sterkste

    Hier nog twee filmpjes uit het laatste stuk(http://langleveeuropa.nl/2015/10/nederland-onteigenen-aan-haar-inwoners-zo-doe-je-dat/) van Lang leve Europa. Dit is geen must-see tv maar ik vond ze wel leuk:

    http://www.burgercomite-eu.nl/associatieverdrag-is-kolonisatie/

Geef een reactie

