Richard Dolan over valse vlag operaties

Nog een uitstapje naar samenzweringsland…
Een controversieel onderwerp.
Voor een keertje een audio waarvan velen de inhoud als controversieel zullen beschouwen.
Richard is naar mijn idee een heel erudiet en intelligent persoon en bovenal een begenadigd spreker.
Richard heeft het in de audio over een beleid van doelbewuste misleiding, over zogenaamde ideologische ‘false flags’, waarvan de war on terror er eentje is.

Klik onderstaand op oranje knop met witte pijl om de audio af te spelen. Na klikken op pijl duurt het enkele seconden eer de audio hoorbaar is.

Over paradoxnl

Man, 53 jaar, Nederland.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Richard Dolan over valse vlag operaties

  1. Hans Verbeek zegt:

    Bedankt.
    Ik vond het een zeer goed verhaal, dat veel ontwikkelingen van de laatste decennia aan elkaar knoopt. Jammer van dat laatste zinnetje over “aliens”. Daar ga ik niet in mee.
    Lichtpuntje in het verhaal: de Grenzen aan de Groei belemmeren de concentratie van de macht in de handen van een kleine elite. Als we zelf onze eigen energie opwekken, dan worden we onafhankelijk van de energie-elite. Als we zelf ons eigen voedsel verbouwen, dan kunnen we zonder het gemanipuleerde gentech-voedsel dat vol zit met additieven. En als je de TV uitzet, dan mis je eigenlijk helemaal niets

    • paradoxnl zegt:

      Ik vind het ook een erg goed verhaal.
      Wat die Ufo’s betreft, kan me goed inleven dat je dat jammer vind.
      Voor mij is het ufo fenomeen wel een hele serieuze zaak. Ik ga daar hier niet over vertellen, omdat het ufo gebeuren so wie so zacht uitgedrukt al heel erg controversieel is. Ik had in het verleden zo mijn eigen waarnemingen en dat ging veel verder dan wat lichtjes in de lucht.
      Richard Dolan heeft veel onderzoek gedaan onder geheime diensten.
      Volgens Richard is het ufo fenomeen het meest top secret van alle zaken die men maar kan bedenken.
      En Richard is in mijn ogen, ondanks dat hij zo obsessief met het ufo fenomeen bezig is, geen persoon die zomaar een en ander loopt te verzinnen. Maar dat allemaal terzijde.

Geef een reactie

